marți, 21 octombrie 2008

test la matematica xD

Care a fost prima persoana la care te.ai gandit astazi ?
mmm .. multe , mai exact , multi :))

Cand ai fost ultima oara la biserica ?
august 2008 , america .

Ai fumat vreodata marijuana ?
nu .

Cum te simti in acest moment ?
gen obosita .. :)

Pe cine ai imbratisat ultima oara ?
pe filiiip

Iti place sa visezi ?
da .

Ce faci cand ajungi la concluzia ca cineva te invidiaza ?
hmm .. nimic . rad :D

Ai caine ?
nu . am doi catei , o fata si un baiaaaat .

Ai iubit vreodata cu adevarat ?
nice question . nu stiu . poate o singura data .

Ti.ai dori sa reprosezi ceva , cuiva ?
aaaa .. da .

Regreti ceva din relatiile tale " anterioare " ?
nu . nu regret nimic ce odata m.a facut sa zambesc . poate mi.as dori sa fi procedat altfel , dar nu regret nimic din ce a fost sau ce am zis .

Iti place sa te machiezi ?
lol . cui nu.i place ??

Care.i culoarea ta preferata ?
hmm .. imi plac toate culorile , dar cel mai mult as opta pentru roz si bleu .

Unde ti.ai petrecut ultima vacanta ?
mare ... si America , L.A , San Francisco , chestii :))

Serios .. crezi in Cupidon ?
eu insami sunt Cupidon :)) .. deci , da .

Are u still a virgin ?
hahaaaa

Ai cunoscut vreodata pe cineva numit Alex ?
... da. multi :)

Ce faci in acest moment ?
ma uit la Fist of Zen pe mtv .. Ini-mini-maini-mo :))

Ce ai de gand sa faci la bal ?
grinding .. nush , sa ma simt bine in principal .

Fumezi ?
nu .

Care a fost ultima suma pe care ai castigat.o la loz in plic ?
a ?? cred ca .. 30 de lei :))


Esti indragostita ?
nu raspund .


:)) primele doua serii de intrebari privind viata mea .

asa , pentru aceasta data , vroiam sa vorbesc , despre interes si interese .



Ce este interesul ? Interesul este atunci cand stai cu cineva pentru ca ai nevoie de ceva , sau ca vrei sa te imprietenesti cu gasca acelui "cineva" sau doar , pentru ca pur si simplu , vrei sa.l folosesti , in scopuri proprii .

Sincer , nu voi fi niciodata de accord cu aceste fapte si incerc sa le evit pe cat de mult posibil , dar , dupa cum probabil stiti si voi , mai trebui sa facem si d.astea , ca deh ! , aceasta este societatea in care traim .

Banuiesc ca si dragul meu coleg de banca , Filip , considera ca uneori , poate l.am ales coleg pe banca , pe interes .. Mda , intr.o oarecare masura are dreptate , pentru ca poate , in egoismul meu , mi.am dorit un nou prieten ..

In fine , interese . ce cuvant simplu . Avem parte de el , oricand si oriunde .
* Apropo , facand o mica paranteza , maine voi fii prezenta la conferinta de presa privind renovarea Scolii Centrale , so . uita.ti.va la televizor , dragii mei :)) .

Mi.am pierdut sirul ideilor , aducandu.mi aminte de faptul ca iar voi aparea la TV :-j .

Ati inteles voi , ce am vrut sa spun .

Aveti grija de voi dragii mei .. si alegeti.va cu grija cuvintele , pentru ca ii puteti rani pe cei dragi .. ff simplu >:D<

0 comentarii: