luni, 6 octombrie 2008

scurt metraj





Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven

Time can bring you down
Time can bend your knee
Time can break your heart
Have you begging please
Begging please

(instrumental)

Beyond the door
There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more...
Tears in heaven

Would you know my name
If I saw you in heaven ,
Will it be the same
If I saw you in heaven .
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven .

Cause I know I don't belong
Here in heaven .

Eric Clapton - Tears in Heaven






Scurt rezumat :
3 octombrie - Ziua mamei mele xD
4 octombrie - Nunta xD
5 octombrie - Ziua lui Serban xD
6 octombrie - jaf de zi xD



Asa , 7 septembrie . Am inceput cu aceste versuri , deoarece , consider ca in momente critice , ma reprezinta . Vorbind la modul general , nu sunt foarte multi oameni care sa.ti intinda o mana , atunci cand iti este greu , sau macar , sa te apuce atunci cand simti ca pur si simplu , nu mai poti , iar moralul iti este la pamant , dar exista si acesti oameni , carora le multumesc in mod special : Laura , Anna Maria ..

Recunosc , " Orice roib ajunge o gloaba . " , dar , in povida faptului ca nu poate , toti isi dau seama , sau las sa se vada , nu.mi place sa pozez in rolul de victima , dar sunt .. PRAF . Asta este , fiecare avem cate o perioada mai grea . Si imi pare rau , daca zilele astea am facut cuiva rau sau m.am certat cu cineva .

Altceva ? Le zic m.am schimbat , ca multe nu vor mai fi la fel . Dar , nu este adevarat . Sunt tot eu , tot aia , Teo aia nebuna , care face pe toata lumea sa se simta bine si care rade si sparge gheata , dar acum a mai crescut , a mai avut chestii , treburi .. si asta este :) Astept mult balul . Chiar ff mult . Si imi este dor de ff multe persoane , nu cred ca as putea sa le enumar [ nu m.as simti comfortabl ] , dar oricum mi.e dor , pentru ce sunt si ce au fost , si mi.e dor si de zilele calde de vara , fara probleme & stuff .

Ultimele informatii : Balul Bobocilor din Scoala Centrala se pare [inca nu este ff sigur , dar .. ] 75 % va avea loc in Clubul Bamboo , pe 4 noiembrie . Speram sa fie totul bine .. si vrem Bamboo , nu Turabo xD

Sa fie clar , incepand de luni , incerc sa.mi revin .. si sa revin cu picioarele pe pamant :)) . [ daca are cineva ceva de adaugat .. ]



aveti grija si iubiti.va [ iubiti ] mult .

0 comentarii: