joi, 2 octombrie 2008

abstract .

Bine , bine . Prima iubire din liceu nu iese , sau ce ? Sau poate , totul e prea spontan ? Sau .. poate .. nu stiu . Nu am cerut si inca nu cer prea multe . Bun , in schimbul faptului ca incerc sa fiu un cetatean respectabil , o eleva onorabila si o prietena de nadejde , poate merit si eu macar ... cate o fericire in viata mea .

Mai tarziu sa.ti reproseze " Nu sunt prima dragoste a ta ... " --> statusul unui prieten ,care , ca prin minune , mi.a dat de gandit .
Nu am ajuns inca in stadiul sa spun asta , dar cred ca e ceva de reprosat , pentru ca , in general lumea stie , ca : " Prima dragoste adevarata nu se uita , orice ar fii .." asa ca , luati aminte , astia toti care cititi de pe aici :)


Altceva ? Asadar , despre balul din Scoala Centrala : surse neoficiale m.au instiintat ca balul va avea loc pe la sfarsitul lunii octombrie , inceputul lunii noiembrie .. Locatia nu este precizata , dar mai mult ca sigur va fii intr.un club . Preselectiile la Miss si Mister Boboc s.au desfasurat destul de bine si apropo , felicitari celor care au trecut de preselectie ;;)


Siii s.a terminat septembrie , cineva a avut onoarea sa ma trezeasca in sfarsit , a inceput scoala , azi sunt bine , maine sunt rau , imi place de tine , nu.mi place de tine , ma joc cu tine , ma enerveaza ea , ma streseaza altul , ascult hip hop , miroasem fum , ne prostim la logica , suntem terifiati la fizica , vedem unul bun pe stada , visam la ai nostri , ne imbratisam , ne pupam , ne injuram , ...
Azi bine , maine rau , poimaine bine .. :) Cam asa ceva .. si mai incepe si draguta mea colega sa.mi povesteasca aventurile ei amoroase , sarutul cu baiatul cu pierce in limba [ si cel de la ureche ] :))))



Da .. astept pareri .
Oricum , pentru orice nelamurire , va stau la dispozitie la : ingerashu_alb_rosu@yahoo.com

0 comentarii: