marți, 7 octombrie 2008

net net net

Listen to your heart = Asculta.ti inima . Un indemn relativ , cretin , dar 80% va asigur , ca functioneaza [ in restul de 20% , intervine mintea , deci constiinta ] .
De multe ori , probabil , ati auzit asta . Probabil , ca unii regreta faptul ca , in exces de zel , nu si.au ascultat inima si au actionat datorita instinctelor , sau au renuntat , datorita ratiunii , etc .

Promit sa.mi ascult inima .
Si promit ca nu voi mai face nimic , inainte sa.mi consult inima , dar si mintea , in accelasi timp .
Acum ascult ex Vama Veche :) si mai navighez pe hi5 . crap hi5ul asta , nu stiu de ce oare imi pierd timpul . Cunosti lume . Si ? Poti sa cunosti lume si pe strada . Socializezi . Oriunde poti socializa . Sincer , nici nu mai poti fii sigur , in zilele noastra , daca cineva isi posteaza cu adevarat pozele sale , sau sunt de pe un search google ?
Si .. nici messengerul asta [ yahoo ] nu mai functioneaza asa bine . Ce e cu voi ? Ce s.a intamplat ? Chiar incepe sa ne controleze internetul asta , vietile . Ajungem , cand , vorbind " pa mes seara da seara " , nu mai avem ce sa ne spunem . Cum sa nu mai ai ce sa spui ? Pur si simplu , ne plictisim unul cu altul . Hai sa iesim ! Nu , mi.e lene , sau e frig , sau . vb pa mess cu X , tipul ala dragutz care mi.a dat add pa hai cinci ...
Ok . Nu mai iesim . Nu e ok .. sincer :) . Ajungem , sclavi virtuali . Decat sa fii langa persoana iubita sau langa un prieten , preferi sa te pupi pe mess prin :* sau sa razi :)) , in loc sa o faci live . Ajungi sa ai fluturi in stomac , sa nu dormi noptile ca vorbesti cu tipul ala sweet din liceul ala tare , iar cand va vedeti , stupoare ! El nu e cine ai crezut ca e , ea e cu totul altfel decat parea sa fie , o frustrata si o fitoasa . El , un cocalar . Perfect , nu ? Si , dupa ce zice A , ca i.a zis X , ca vai , o sa fim impreuna forever si os a am grija de tine si nu o sa te uit never , dupa 1 zi , totul se rupe ...
Nu e fair-play ...
Si .. Deni chiar are dreptate ca nu e normal . Imi pare rau , sincer . Dar , oricum toti stim ce e de facut . Mai mult out , mai bine nopti pierdute beti , decat rupti de somn , pa mes .




haha :)
a fost " panarama " la ora de romana :)))))
[ chiar m.am simtit bine ]




va pup elefantii mei

0 comentarii: