marți, 30 decembrie 2008

sunt doar nu om visatorrr

Retrospectiva 2008 :


Te.ai sarutat cu cineva ?
desigur .

Te intalnesti cu cineva ?
yap .

Ai vreun regret ?
niciunul .

Te vei saruta la 00:00 de Anul Nou ?
nu prea cred .

Ai pierdut vreun prieten ?
mda.

Ai castigat vreun prieten ?
da . Roxana , Tia & wtv .

Ai experimentat ceva nou ?
ooh da .

Te.ai schimbat ?
mm.. ceva , ceva , da.

Trecand peste toate , ti.a placut anul acesta ?
a fost cam nasol , dar am incheiat bine .

Care este cel mai bun lucru care ti s.a intamplat anul acesta ?
pot spune cand a inceput : noiembrie . si continua .

Ai fost in vacanta de vara ?
da . in usa xD

Ti.ai mintit parintii ?
nu prea . nu imi place sa mint :p

Te.ai batut ?
aa..cu filip . in rest , nu .

Ai iesit din tara anul acesta ?
Da

Ai avut o aniversare draguta ?
da . mi.a placut . si mi.e dor de petrecerea din 2007 .

S.a casatorit cineva din familia ta ?
nu .

Crezi ca ai crescut ?
daaa .

Ti.a cantat cineva ?
da da da . ador sa mi se cante .

I.ai cantat cuiva ?
da . si mai am de gand sa o fac pt cineva ff special pentru mine ,dar sunt cam racita si nu stiu daca voi reusi sa.mi implinesc dorinta ...

Ti.a spus cineva ca te iubeste ?
hmm da .

Ai spui cuiva ca il/o iubesti ?
da .

Ce.ai baut si ai mancat cel mai mult ?
rodie si suc de portocale rosii :x

Ti.ai facut vreun tatuaj ?
nu . dar imi doresc

Ai votat ?
Nu .





Te.ai indragostit ? Sau inca esti indragostita de cineva ?
m.am indragostit de 2. si sunt indragostita .

Esti fericita ca anul acesta aproape s.a terminat ?
mai mult sau mai putin .


Pronosticuri 2009 :



Ai de gand sa te schimbi anul urmator ?
nu stiu .. vreau mai putine absente .

Crezi ca anul 2009 va fi un an mai bun decat anul 2008 ?
sper .

Crezi k vei intalni pe cineva anul acesta ?
deocamdata am ..so .nush.

Unde vei fi cand se vor da artificii ?
acasa .

Crezi ca.ti vei face prieteni noi in 2009 ?
da . sper .

Speri sa intalnesti pe cineva special in 2009 ?
cred ca deja l.am intalnit . sper sa.l pastrez si in 2009 .

Cum te simti , dupa anul acesta ?
ff schimbata .


Scurt rezumat al anului 2008 :

- zapada
- Ziua Indragostitilor
- ****
- ziua mea
- ****
- teze cu subiect unic
- tabaraaaa xD
- usa xD
- josh
- anton
- back home
- mare
- liceu
- ****
- end **** si ****
- roxana
- dj purple
- excursiee :x
- bal Viteazu ( bubu :> )
- Bal Scoala Centrala 2008
- Bal Lazar
- lounge
- & restul le stiti .



People :

Cei mai buni prieteni :
laura , filip , roxana , tia , boboculeee

Ai pierdut vreun prieten ?
hmm.un pic .

Ai castigat vreun prieten ?
daaa .

Iubiti ?
bla bla & bla

Doresti sa adaugi ceva ?
il iubesc pe Bogdan .



Locuri :


Liceu nou :
acelasi . Scoala Centrala .

Ai vizitat vreun teritoriu nou ?
usa xD


Despre tine :


Look nou ?
mai creatza .

Cea mai depresiva perioada din anul acesta ?
dur . mai , octombrie .

Te.ai schimbat ?
probabil .



Intrebarile finale :


Ai sarutat vreo fata ?
neeh .

Ai fost indragostita ?
da .

Ai pierdut vreun membru al familiei ?
mda..

Ai iubit ?
da . si il iubesc .

Esti fericita in acest moment ?
in principal , da.

Ai facut tot ce ti.ai dorit anul acesta ?
cred ca .. da .









Sunt doar un om visatorrrr
Sunt doar un om ... oh uoh
Ce te iubeste enorrrrm



Photobucket

0 comentarii: