miercuri, 10 decembrie 2008

Sunt 3 ceasuri trecute de cand nu m.am mai gandit la tine . Imi lipsesti .Gandul la buzele tale ma innebuneste . Simt savoarea parfumului tau cum ma invaluie , savoare impregnata in fularul meu .
Un fior rece imi traverseaza corpul meu flamand de dragoste , incepand de la degete pana la gat . Tresar cand iti aud numele . Ma uit la telefon .3 si un sfert . Ti.o fi dor de mine ?
Ma gandesc la tine . Felul tau delicios . Tremur . Pufai , sictirita o tigara si.mi amintesc felul in care ma privesti . In urma cu ceva timp , genul acesta de privire il asociam seductiei . Ma innebunesc ochii tai verzi .

De ce inchidem ochii cand dormim ?
De ce inchidem ochii cand visam ?
De ce inchidem ochii cand ne sarutam ?
De ce inchidem ochii sub dus ?

R : Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se pot vedea cu ochiul liber

0 comentarii: