sâmbătă, 27 septembrie 2008

wow

Da .. azi am fost "wow" dupa aproape .. o saptamana . Si ce saptamana ..
Multe s.au intamplat . Si ma bucur .. ca l.am cunoscut pe Cosmin si pe Deea . Si ma bucur pentru tot , toti . pentru orice . Sunt asa .. fericita .
Si va multumesc pentru o zi minunata petrecuta alaturi de voi .. si de Laura , normal . Si .. regret ca nu am avut .. ceva.ul .. sa mai invit pe cineva ;;) . Dar nu raman datoare , niciodata . cu nimic .


Sa vorbim despre .. viata . Grea viata .. tarfa viata :) . Dar .. la un moment dat , te plictisesti sa te tot lupti cu ea [inca nu am ajuns in stadiul acesta ] si incepi sa pretuiesti cele mai neimportante lucruri , care , odata .. candva , undeva , te.au facut sa zambesti .. sau macar , te.au facut sa te simti bine .. Sa fii , pur si simplu , Tu ..


Apropo .. azi mi.am agsit intr.un sertar , o punga din America , cu gagicul meu de la Abercrombie ;;) si .. chiar m.am simtit bine .

3 comentarii:

Anonim spunea...

sh eu m-am simtit ft bn alaturi de toti..a fost o zi..ft frumoasa:x

Anonim spunea...

sh app..ceva-ul ala..o sa se rezolve>:D<

Anonim spunea...

marfa ieri cu voi
scuze daca v-am facut sa va simtiti naspa >:D< sc centrala-pta galati-teo-mall
:*:*:*